Index > Vissen algemeen > Wat is het raarste dat je ooit hebt meegemaakt
Geopend op 9-4-2008 @ 11:04 door Eric Bruggema. 1227 keer bekeken. 0 Reactie(s) < 1 >
Nieuw topic Reageer
Nieuw topic Reageer
Dit vinden gebruikers altijd leuk om te lezen, dus de vraag luidt.
Wat is het raarste dat je ooit aan je hengel hebt gehad met bijvoorbeeld een aas soort waar je juist een heel andere vis
soort mee zou moeten vangen.
Nou laat ik dan maar eens beginnen.
Ik heb ooit aan een werphengeltje met een twisterkop en brood een snoek(je) gevangen... lang lang geleden.
Of in de zomer van 2007 heb ik aan de hamburger vijver een karper van wel 65 CM in de staart gehaakt met mijn
winkelpicker terwijl ik juist kleine karpertjes verwachte..
Nou wat is jou overkomen!
Wat is het raarste dat je ooit aan je hengel hebt gehad met bijvoorbeeld een aas soort waar je juist een heel andere vis
soort mee zou moeten vangen.
Nou laat ik dan maar eens beginnen.
Ik heb ooit aan een werphengeltje met een twisterkop en brood een snoek(je) gevangen... lang lang geleden.
Of in de zomer van 2007 heb ik aan de hamburger vijver een karper van wel 65 CM in de staart gehaakt met mijn
winkelpicker terwijl ik juist kleine karpertjes verwachte..

Nou wat is jou overkomen!
het raarst....het was mijn allereerste vis. was pak hem beet zo rond de 10 jaar oud. samen met een buurjongen op pad
gegaan en daar zaten we met de vaste stok te vissen. 1 made aan de haak en wachten....na een tijdje ging de dobber
onder en warempel een vis aan de haak....maar deze had tanden, dus hoe die van de haak halen? hoe die van de haak is
gehaald, weet ik zo niet meer...wel weet ik dat we allebei er niet zo'n trek in hadden om de haak uit de bek te
halen....over visavonturen gesproken...
gegaan en daar zaten we met de vaste stok te vissen. 1 made aan de haak en wachten....na een tijdje ging de dobber
onder en warempel een vis aan de haak....maar deze had tanden, dus hoe die van de haak halen? hoe die van de haak is
gehaald, weet ik zo niet meer...wel weet ik dat we allebei er niet zo'n trek in hadden om de haak uit de bek te
halen....over visavonturen gesproken...