Visfreaks.nl

Index > Stel je voor > ff voorstellen

Geopend op 7-6-2009 @ 7:06 door Eric. 743 keer bekeken. 0 Reactie(s) < 1 >

Nieuw topic Reageer
Op 7-6-2009 @ 7:06
p f
Hallo forum-leden en bezoekers,

Mijn naam is Eric, woonachtig te Zwolle, 31 jr.
Ik viste vroeger vrij veel, vooral op snoek en snoekbaars. Zonder vergunning overigens, altijd illegaal gevist... op het
laatst ging ik over op feeder-vissen, met mijn spin-hengeltje van 2.40, zonder succes... En daar kwam 5 jr geleden onze
zoon op de wereld kijken.
Ik gunde mezelf de tijd niet meer om te gaan vissen, en heb de spullen ver weggeborgen. Maar dit voorjaar kreeg ik
ineens weer de kriebels. Vis-pas aangeschaft (jaja, voor het eerst legaal vissen!) spullen opgezocht uit de schuur, en
gaan feederen, met mijn spinhengeltje, zonder succes.
De volgende dag heb ik een mooie medium feeder aangeschaft, een Shimano Alivio 3.66. Ik heb mij middels ons aller vriend
"Google" en verschillende forums meer eigen gemaakt met het feeder-vissen (tuigjes, montages, lokvoer en
aas) en met resultaat! Eerste keer vissen met mijn nieuwe feeder brasems van 46cm, 50 cm, 48 cm en nog een 50er, en
tevens een pracht-zeelt. Ook heb ik mij een paraplu van D.a.M aangeschaft, dus vanaf nu geen
"mooi-weer-visser" meer, maar ook op de miezerdagen zal ik aan het water zitten.
Via dit forum hoop ik tips en tricks te vinden en tevens foto's en vangsten van mezelf en mede-leden te plaatsen en
aanschouwen. Succes met de sport en veel vis-plezier!

groeten Eric

© visfreaks.nl 2009 | Alle rechten voorbehouden | Concept door Eric Bruggema

Gratis Lettertypes | Free Fonts | Gratis Fonts | High Quality Wallpapers