Visfreaks.nl

Index > Stel je voor > ff voorstellen

Geopend op 14-6-2009 @ 18:06 door feddo. 722 keer bekeken. 0 Reactie(s) < 1 >

Nieuw topic Reageer
Op 14-6-2009 @ 18:06
p f
ik ben Feddo Visser en ik ben 32 jaar. ik ben getrouwd en heb 2 jongens. ik vis al vanaf dat ik 6 jaar was dus nu 26
jaar en daarvan alweer 16jaar op karper. vissen met de vaste stok vind ik ook nog steeds leuk maar het karperen is mijn
passie. naast me gewone werk en het vissen bouw ik ook karperhengels en maak ook onderlijnen die nu getest worden door
een paar vrienden van me daarnaast hebben ze ook nu een boilie uitgetest en waar ze op 1 nacht (doorgaand vaarwater) 2
karpers hebben gevangen en 3 krapers hebben verspeelt met deze boilie. maar we gaan gewoon nog verder testen tuurlijk.
ik ben altijd wel in om mee te denken en dingen uit te proberen om beter te vissen en meer te vangen natuurlijk. ik
hoop dat ik met meerdere vissers mee kan denken aan betere aaspresentatie, aan onderlijnen en materialen.
mvg,

Feddo

Op 14-6-2009 @ 19:06
p f
Hoi Feddo, ik hoop dat je hier nog meer testers zult vinden voor je onderlijen, promoot ze maar!

Mocht je vragen hebben over bepaalde vis technieken en willen weten hoe anderen het aanpakken, post lekker en hopelijk zullen er genoeg antwoorden komen.

Post trouwens een wat foto's van je karper hengels! ben benieuwd namelijk!

© visfreaks.nl 2009 | Alle rechten voorbehouden | Concept door Eric Bruggema

Gratis Lettertypes | Free Fonts | Gratis Fonts | High Quality Wallpapers